torsdag 9 december 2010

Otenta och omtenta

Man ska inte underskatta effekten av att rådfråga sina vänner på fejjan när man är velig. Mycket bra svar fick man. Mina goa vänner har hjälpt mig att ta ett slarvigt beslut att skita i tentan imorgon. Jag har ingen lust, jag har inte haft tid eller motivation till att plugga...eller jag har valt roligare saker före, som att träna tillexempel. SÅ mycket roligare faktiskt. Och framförallt är jag ruggit osugen på en fredag i Gävle. Stannar hemma och...eeh...tränar dubbla pass imorgon. Eller trippla kanske mmm! Det finns ju ändå en omtenta i januari. Så sjukt lagom och så gött beslut! Jag har jobbat på att bli lite mera slaker och lite mindre ambition. Jag tycker att detta va en bra övning för mig! Mer slakerfasoner åt folket, man ska ju ändå leva också.

Inga kommentarer: