söndag 7 december 2008

Första rapporteringen...

Kom upp till ett vackert snöklätt fjäll för drygt en vecka sen. Underbart att se allt inklätt i vitt och flingorna föll.
Så har det fortsatt sen... i över en vecka har det snöat oavbrutet. Det är kanonhärligt, men inte varje dag man tappar bort sin bil på en ganska liten parkering. (Vi tänker inte IKEA här)

Resesällskapet var väldigt trevligt och mycket pratsamt, Kändes som en fullträff faktiskt.

Flyttade så in i BUNKERN. Japp jag bor i en lägenhet/stuga som kallas för Bunkern!
8 nya goa sambosar. Alla är än så länge goa, men smekmånaden pågår.

Under veckan har min arma kropp fått vad den tål. En chock även för en hyfsat tränad kropp. Jag har åkt och åkt och åkt. Jag skulle nog faktiskt vilja säga att jag börjar bli rätt snittsig på att åka skidor...om jag får säga det själv alltså. (och det får jag ju i min alldeles egen blogg)

I bunkern är livet fint för det mesta, vi har haft en otrevlig insident med baksug i avloppet och förekommst av diverse avloppsvatten på duschgolvet. Men det är stort och mysigt så ni är mer än välkomna hit till mig! Kom bara kom...

over and out for now!

Inga kommentarer: