fredag 27 november 2009

B som i Bäst

Min vän, vilken tjej alltså!
Hon är inte vilken tjej som helst; hon är starkare, tuffare, omtänksammare och klokare än de flesta.
Verkligen så himla klok. Vet alltid så bra och säger så smarta saker när jag bara har snurr i skallen.
Håller med och säger emot, tvingar mig att inse saker som man kanske inte vill. Men för henne får jag alltid vara knäpp och dum och helt orealistisk, fast hon oftast vet bäst ändå. Det visar sig liksom alltid i slut ändan.

Hon bara; Vad var det jag sa?! (för det FÅR hon säga då)
Jag bara; åhh jag vet...

Orden gör skillnad! 1:14:59 senare är jag modigare, starkare och troligen en liten liten smula klokare.

B som i Bäst som i Bettan- Min stora förebild i världen!

3 kommentarer:

B sa...

Å va fint skrivet! Blir glad och alldeles varm i hjärtat :) Hjärtar dig Marika <3

Theresan sa...

Du vet varför hon alltid har rätt.. 1 av 3 ;)

B sa...

Vet du Tesan det blir inte 1 av 2 bara för att du flyttade. Vi har provat flera gånger om men det är fortfarande 1 av 3... :)