måndag 2 november 2009

Söderböna

Grabbarna anlände givetvis i värdigt fodon, en sån där röd bil med blåljus uppepå!
Sen bara rasslade det till och alla grejer flög upp i lägenheten. Detta är killar som kan det här med att flytta tydligen.
En annan trodde aldrig att vi skulle bli klara ikväll. Killarna undrade vad fasen jag hade som skulle ta såååå lång tid att flytta.

Självklart bjöds hjältarna flyttfika...tur för mig att de inte är kräsna. Daimtårta och C-vitamin Det är flyttfika på hög nivå
Imorgon kommer min söta och alldeles egna inredare och styr upp det här med stil och färg


Nu sitter jag nu i min lägenhet och är mest lycklig bland lådor påsar och halv skruvade möbler
Har hackat grannens internet, men hallå; lite får de väl bjussa när man är ny

MIN lägenhet
min LÄGENHET
(Inte ett rum, inte en korridor, inte en bunker, inte en skrubb)
Det är ett stort steg

2 kommentarer:

Bethan sa...

Det är så fint!!! Snart, hemskt snart kommer jag på besök!

Är så sjukt glad för din skull! :)

Linus & Patrik sa...

Den hjälpen vi erbjöd dig där var ändå bara en preview av vad vi verkligen kan åstakomma... ¤So others may live¤